Q&A

Poniżej zamieszczone zostały odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
przez naszych klientów.
Mamy nadzieję, że stworzone przez nas Q&A okaże się dla Państwa przydatne.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

 

………..

……

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
Jeśli nie masz dodatkowych pytań, najlepszą formą jest wysłanie do nas maila z treścią zamówienia – odpowiemy również na Twoje pytania w korespondencji e-mail.
Możesz również zadzwonić lub wysłać wiadomość sms. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce kontakt.

JAKIE INFORMACJE POWINNO ZAWIERAĆ ZAMÓWIENIE
Oprócz informacji o rodzaju zamówienia tj. stroiki, akcesoria, drzewka etc. będziemy prosili o podstawowe dane do wystawienia rachunku odraz wysłania zamówienia (imię i nazwisko, pełny adres, numer telefonu kontaktowego – opcjonalnie).
Jeśli jesteś nowym klientem i składasz zamówienie poprzez wysłanie wiadomości sms koniecznie podaj nam swój adres e-mail. Będziemy mogli przesłać Ci fakturę.
Nie martw się jeśli nie posiadasz adresu mailowego postaramy się załatwić to w inny sposób.

Dla stałych klientów możliwość opłaty do 12 dni od wystawienia rachunku.

ILE CZEKA SIĘ NA ODPOWIEDŹ
Odpowiadamy maksymalnie do dwóch dni roboczych w zależności, o której godzinie wysłałeś do nas wiadomość. Jeśli dzwoniłeś i bardzo zależy Ci na szybkim kontakcie wyślij do nas wiadomość sms z prośbą o kontakt – postaramy się oddzwonić do Ciebie w pierwszej kolejności.

JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ZAMÓWIENIE
Czas oczekiwania na realizację Twojego zamówienia jest uzależniony od rodzaju zamówienia, jakie składasz. Pamiętaj jednak żeby nie składać zamówienia na tzw. ostatnią chwilę (jeśli jest to możliwe) – każde zamówienie jest traktowane indywidualnie w trosce o Twoją satysfakcję i wymaga czasu w przygotowaniu. Zamówienia wykonujemy według kolejności zgłoszeń.
Z uwagi na duże zainteresowanie naszymi usługami przyjmij, że czas oczekiwania może wahać się około dwóch tygodni.

JAKA JEST CAŁKOWITA CENA ZAMÓWIENIA
Całkowita cena zamówienia obejmuje wybrane przez Ciebie produkty/usługi + opłatę za przesyłkę pocztową według cennika Poczty Polskiej.
Nie prowadzimy wysyłki zamówień korzystając z usług firm kurierskich.

http://cennik.poczta-polska.pl/

SPOSÓB PŁATNOŚCI
Nowi Klienci – po uzgodnieniu szczegółów zamówienia wyślemy do Ciebie na adres e-mai fakturę do opłacenia, na której znajdziesz wszelkie niezbędne dane. Sposób płatności – przelew.
Możesz również zapłacić za przesyłkę wybierając sposób płatności – za pobraniem (pamiętaj jednak, żeby zgłosić to na początku).